- The Breakfast Club
- Bridget Jones' Diary 2
- Little Miss Sunshine
- The Graduate
- Black Swan
- Burn After Reading
- Kill Bill Vol. 1
- Kill Bill Vol. 2
- V for Vendetta
- 1922
- Ordinary People
- The Rite
- The Virgin Suicides
- A Clockwork Orange
- Notorious
- Requiem For A Dream
- The Social Network
- Breakfast at Tiffany's
- Butch Cassidy and The Sundance Kid
- Scott Pilgrim vs. The World
- The Shawshank Redemption
- Paranormal Activity
- The Sting
- Psycho
- Trois Couleurs: Bleu
- Casablanca
- E.T.
- Star Wars: Episode IV - A New Hope
- The Birds
- Aristocats
- Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
- Attenberg
- Insidious
- Super 8
- Shutter Island
- The Shining
- Annie Hall
- A Fish Called Wanda
- Vicky Cristina Barcelona
- Eraserhead
- Volver
- The Outsiders
- Something's Gotta Give
- Spider-Man
- Spider-Man 2
- Adaptation.
- Manhattan
- Somewhere
- Fight Club
- American Beauty
- The King's Speech
- Kramer vs. Kramer
- Taxi Driver
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
- Trainspotting
- The Nightmare Before Christmas
- Submarine
- Into The Wild
- Big Fish
- The Dreamers
- A Bout De Souffle
- Les Amours Imaginaires
- Mr. Nobody
- Breaking Upwards
- A Hard Day's Night
- Atonement
- Winter's Bone
- Sex, Lies And Videotapes
- The Kids Are All Right
- Brassed Off
Ταινίες
Από τις 26 Δεκεμβρίου 2010 λοιπόν έχω δει τις εξής ταινίες. (Τα links οδηγούν στα αντίστοιχα άρθρα)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Φίλε μου καλή αρχή με το blog!
ΑπάντησηΔιαγραφήAπό αυτές τις 16 έχω δει τις εξής 12:
Little Miss Sunshine (3/5: Καλή)
Απολαυστική ταινία, με σεναριακά προβλήματα, όμως.
The Graduate (3,5/5: Καλή +)
Ταινία-μύθος για τα 60s.
Black Swan (4,5/5: Πολύ καλή +)
Η καλύτερη του 2010, για μένα. Συγκλονιστική με εξαιρετική δρματουργία και σκηνοθεσία για σεμινάριο.
Burn After Reading (1,5/5: Μετριότατη +)
Η χειρότερη των Κοέν, πιστεύω. Το παραέκαναν με το μαύρο χιούμορ το οποίο ξέφευγε προς το κρύο και το χοντροκομμένο τις περισσότερες φορές.
Kill Bill Vol. 1 (1/5: Μετριότατη)
Συρραφή εμετικών ξεκοιλιάσματων.
Kill Bill Vol. 2 (1,5/5: Μετριότατη)
Στυλιζαρισμένη σκηνοθεσία, αποτυχημένη προσπάθεια του Tarantino για ανθρώπινους χαρακτήρες και κουραστική φλυαρία.
V for Vendetta (3/5: Καλή)
1922 (2/5: Απλώς ενδιαφέρουσα)
Στρατευμένη ταινία με έντονα μελοδραματικά στοιχεία.
The Virgin Suicides (3,5/5: Καλή +)
Γλυκιά και ανθρώπινη ταινία, η καλύτερη της Coppola.
A Clockwork Orange (5/5: Αριστούργημα)
Ταινία σοκ, άκρως προφητική και μια από τις 5 πιο αγαπημένες μου όλων των εποχών.
Notorious (5/5: Αριστούργημα)
Όλοι αγαπάμε Hitchcock! :)
Requiem For A Dream (5/5: Αριστούργημα)
Σοκαριστικό πείραμα και σκηνοθετική βιρτουοζιτέ στην πιο αγαπημένη μου του Aronofsky.
Monsieur Hulot, σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά οι Πανελλήνιες είναι λίγο δράμα η αλήθεια είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω μαζί σου για τις περισσότερες ταινίες. Ίσως εκτός απο τα Kill Bill. Δε τα βρήκα τόσο άσχημα όσο φαίνεται να τα χαρακτηρίζεις. Αντιθέτως μου άρεσε πολύ ο τρόπος που παρουσίασε ο Tarantino μια όχι και τόσο πρωτότυπη ιδέα. Δεν έχω δει βέβαια τις άλλες του ταινίες -και πολύ εκνευρίζομαι γι'αυτό- αλλά από αυτές τις δύο ενθουσιάστηκα και ανυπομονώ να βγει και η τρίτη της σειράς, αλλά και να δω τις άλλες του σκηνοθέτη.
Όσον αφορά το 1922, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Προσωπικά, δεν θα επέλεγα ποτέ να δω μια τέτοια ταινία, αλλά ήταν μέρος του μαθήματος της Ιστορίας στο σχολείο, οπότε ναι..
Και τέλος, Requiem For A Dream! Ενθουσιάστηκα όσο δεν πάει. Όπως και με το Black Swan. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι με ταινίες και ο Aronofsky το κατάφερε και με τις δύο του. Ιδίως με το Requiem. Έμεινα να κοιτάζω την οθόνη λεπτά ολόκληρος, σκεπτόμενος τι είχα μόλις αντικρύσει.
Σ'ευχαριστώ και πάλι!